، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره

نیلیا عروسک مامان وبابا

اولین مروارید نفسم

1393/3/7 11:48
نویسنده : مامان میترا
386 بازدید
اشتراک گذاری


  انار دونه دونه
دختری دارم دردونه ، قشنگ و مهربونه
انار دونه دونه

سه چهار روزه که نیلیام گرفتار دندونه
انار دونه دونه
توی دهان نیلیام یه گل زده جوونه
گل نگو مرواریده،
مثله طلا سفیده
میخواد نشونتون بده

صاحب مروارید شده

 


اواخر 11 ماهگی  نیلیاجونم چند روزی بود که اصلا حال و حوصله نداشت حدس زدم شاید داره دندون در میاره بعد از چک کردن دیدم بلهههههههههههه  حدسم درسته و دو تا دندون پایینش  درآومده بمیرم الهی می دونم خیلی درد داره ....

 

بعد هم حاجی مامانی زحمت کشیدن  اش دندونی  برات درست کردن  دستشون درد نکنه خیلی هم خوشمزه شده بود

 

اینم یه عکس از دندونای خوشگلت که من وخاله بیتا با زحمت خیلی زیاد ازت گرفتیم...

 

دختر  ناز من هر روز با اون دندونای کوچولوت زیباترین لبخند دنیا رو بهم هدیه میدی

اش دندونی نیلیا خانوم...

 

 

سالاد الویه ای که خودم برات درست کردم...

 

نیلیا در حال پذیرایی از خودش...

 

 

نوش جونت عزیزم دیگه توام جزو کباب خورا شدی....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)