، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره

نیلیا عروسک مامان وبابا

جشن تولد 1 سالگی نیلیا

1393/3/2 19:27
نویسنده : مامان میترا
785 بازدید
اشتراک گذاری

1393/2/1                                                                                 happy birth day  niliya

 

یاد گرفتم بخندم وگریه کنم سپس نشسته وبایستم و

 

  حالا حتی می تونم راه برم  اگه شما دست ها

 

  کوچولوم رو بگیرید

 

       هی دنیا من یک ساله شدم 

  

 

 

ميگويند  آغاز نو شدن آغاز تازه شدن بهار است  اما براي من روز ميلاد تو سر آغاز فصلي دگر از زندگيست  

   عشق من تولدت مبارک

 

عزیزترینم

اول اردیبهشت  بهترین و شیرینترین و مقدسترین روز زندگی من هست که خدا تو فرشته آسمونی رو به من هدیه کرد و نام مادر را بر من نهاد .

امسال اولین  سال بودنت را جشن گرفتیم و به شکرانه داشتنت سجده کردیم که تویی همه بهانه ما در زندگی .

 

 

 

 

 

نیلیا و وانیا

 

نیلیا وبابایی

 

گل غنچه کرد و غنچه شکفت وخداوند در بهترین روز تاریخ بهترین هدیه اش را به ما داد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)